onsdag 5 november 2008

Frost

.
Frost och inte så mycket mer på marken, vill ha snö nu, längtar efter snö
längtar efter julen också, att få pynta med ljus och glitter, vi kunde behöva ännu mer mysfaktor här. Det är ändå något som jag och min sambo lyckats bra med, släcker man ner och tänder alla ljusen blir det riktigt fint.

Har fått nytt kassasystem på jobbet, det har varit kaos och nästan tårar men nu är det installerat, man får verkligen tänka till för det är ny navigering och nytt tangentbord... *suck* men i går gick det riktigt bra ändå.

Har haft Halloween-maskerad här också, extremt lyckad fest, superkul och vi har fått så mycket positiva ord om den, vill du se foton så kolla in mig på Facebook, yep that's right, jag har övergivit både Helgon och Bilddagboken till förmån för Facebook :P

Barack Obama blir ny president för USA, jag är nöjd ^^



Jag som Alice i Underlandet på Halloween
.

Inga kommentarer: